Nem tudok nő lenni…

Egyre több nőtől kapom ezeket a visszajelzéseket. „Nem tudok kapcsolódni önmagamhoz, a nőiességemhez. Haragban vagyok a testemmel és teljesen elzárkózom attól a ténytől, hogy milyen csodálatos NŐ vagyok!!! Félek az érzéseimtől, megéléseimtől, szexualitásomtól. Olyan nagy feszültség van a testemben, mely teljesen felemészt.”

75521809_2262439970526462_6560389551947251712_n.jpg

Annyira meg tudom, hogy mit érzel, hogy mennyire nehéz, és hogy mennyire nem tudod, hogy mit csinálj. Én sem tudtam, én is csak elnyomtam és féltem tőle. Nem voltam igazán nő. Haragban voltam a testemmel, nagyon nagy haragban. Fogalmam sem volt arról, hogyan tudnék közelebb kerülni a nőiességemhez, hogy hogyan tudnék igazán nő lenni… :( Ez erősen érezhető is volt, a kapcsolataimban is és a testem is erősen jelzett, hogy hahó valami nem oké. Persze ki figyel ezekre? Ki ad ezeknek egy kicsit is jelentőséget? Nos nagyon kevesen… Én sem tettem nagyon-nagyon sokáig… Bár figyeltem volna, bár tudtam volna, hogy jobb, ha odafigyelek a figyelmeztető jelekre, mert akkor gyorsabban tudtam volna orvosolni. De elutasítani és palástolni valamit mindig sokkal könnyebb… Igaz? ;)

Hétfőn tartottam egy táncos tréninget a vállalkozónők világnapján, ahol újabb csodanőket ismertem meg. Minden tréningen megtanítom a nőket a testhullámra, mert számomra ez az egyik legcsodálatosabb oldó és felszabadító mozdulat. Érzem, hogy az energia áramlik a testemben és minden porcikámat feltölti. :) Emellett nagyon jól megmutatja, hogy hol van feszültség a testemben. Az egyik hölgy rögtön jelezte, hogy a hasával egyszerűen nem tudja megcsinálni, amit mutatok, azt érzi, hogy teljesen be van feszülve. Ez így is volt, minden feszültsége, az elnyelt gondolatai ott voltak, oda rakódtak le. Teljesen egyetértett minden mondatommal és érezte is, hogy nagyon nem tudja elengedni magát ezen a részen. Nem is azonnal kell elengedned magad, keresd a lehetőségeket, a praktikákat majd próbálgasd őket és hagyd, hogy minden alkalommal engedjen kicsit. :) Ezek az apróságok fogják megadni azt, hogy észrevedd igen is csodálatos vagy kívül belül. Mert a feszültség okozta nehézségek eltűnnek és elkezded érezni, hogy bizony nő vagy. Finomodsz, erősödsz, magabiztosabb és nem utolsó sorban szexibb leszel. :) Ez a legcsodálatosabb benne. Újra kapcsolódsz magadhoz, mely által a szexualitásod is rengeteget fog változni. A kisugárzásod olyan lesz, melyről eddig csak álmodtál. :)

Keresd a nőt magadban és ne tagadd meg! Válj újra eggyé vele, hogy a feszültség eltűnjön és végre minőségi kapcsolódásaid legyenek életed minden területén. :)

Ha segítségre van szükséged, november 25-én indul idén utoljára táncos tréningem, mely pontosan azért jött létre, hogy téged szolgáljon, hogy támogasson és előrevigyen. Engedd meg a testednek, hogy jól érezze magát és ezáltal te is teljesen új nézőpontot fogsz kapni. :) Ma éjfélig 30 %-os kedvezmény van a táncos tréningemre. :) Ne várakozz, itt az idő, hogy  a 2020-as év sokkal magabiztosabban és boldogabban induljon! :)

Puszillak, Dornita :)