Mikor mész már férjhez?

Az örök kedvenc kérdésem… ja, nem… :D Pár hete otthon voltam egy hetet Baján, míg a szüleim nyaralni voltak. Szeretem a nyárnak ezt a szakaszát, szeretek otthon lenni kicsit egyedül, töltődni, pihenni. Tavaly ilyenkor született meg bennem a gondolat, hogy itt az ideje változtatni. Elkezdtem rendet rakni és nézzenek oda, múlt héten lett egy éves a blog. ;)

68498404_2315871768468213_8407006780902604800_n.jpg

Tavaly nagyon keveset voltam a városban, inkább otthon voltam és csak akkor mentem el otthonról, hogy ha egy jegyes pár jött táncórára hozzám. :D Idén viszont egyre többet kimozdultam a városban is és a ház környékén is. Mivel én Bajára pihenni járok, alig látnak a szomszédok, ismerősök és úgy egy-két ember kivételével bárki. :D De most mindent bepótoltam. :D Rengeteg ismerőssel találkoztam és az esetek 90%-ban megjelent a „mikor mész már férjhez” kérdés… Az egyiknél annyira pipa lettem, hogy elkezdtem írni jegyzetben, hogy mi is mozog bennem, de valami történt, mert nem fejeztem be(hamarosan kiderül miért is nem), de tudom, hogy teljesen fel voltam háborodva, hogy miért jutunk mindig ide?

Nem hiszem, hogy késésben lennék, nem hiszem, hogy aggódnom kellene, mert nem találtam meg azt az embert, aki mellett szeretnék leélni egy életet és gyerekeket szülni neki. Aztán, ahogy felháborodva elkezdtem írni a gondolataimat arra jutottam, hogy basszus nem véletlenül vagyok felháborodva. Ez tényleg rólam szól, és valahol már nagyon szeretném, ha lenne mellettem valaki, sőt rosszul is érint ilyenkor, hogy basszus nincs is senkim… Igen kicsit ellentmondásosak a gondolataim, de szerintem a tiéd is. ;) Ha nem foglalkoztatna, hogy mit gondolnak mások a magánéletemről pont leszarnám ezeket a kérdéseket, de nem ez történt… Bosszantottak, és úgy megvoltam sértődve, mint egy 3 éves. Aztán rájöttem, hogy basszus itt újra másoknak akarok megfelelni. Megint az ő véleményük a fontosabb. Így lecsillapodtam és újra átgondoltam, hogy mit is szeretnék igazán.

Egy olyan férfit, aki nem szeretne megváltoztatni már a 0. pillanatban, aki mer szeretni, hibázni és érezni. Egy olyan kapcsolatra vágyok, ahol nem beérjük egymással, hanem tudjuk, hogy ő az, akivel szeretnénk lenni. Nem fogok férjhez menni, amíg nem érzem azt, hogy jó helyen vagyok. Nem érem be valakivel, mert attól tartok, hogy másnak úgysem kellenék és örüljek annak, hogy ő van. NEM!!! Csináltam, ragaszkodtam, szar volt. ;) Sírtam, szenvedtem, most már mosolyogni szeretnék és boldog lenni mellette. :) Türelmes vagyok, és ha nem jó tovább állok. ;) Tehát, hogy mikor megyek már férjhez? Amikor érzem, hogy eljött az ideje, mert mellettem van Ő. :)

Ne érd be kevesebbel, mint ami számodra a legjobb. Hidd el, van, aki nem csak beéri veled, hanem mindennél jobban szeret. :)

Puszillak, Dornita :)